عکس | استوری جدید هادی چوپان؛ خشم گرگ پارسی فروکش نمی‌کند!

عکس | استوری جدید هادی چوپان؛ خشم گرگ پارسی فروکش نمی‌کند!
هادی چوپان در فاصله دور روز از اعلام نتیجه مسابقات مستر المپیا یک استوری جدید منتشر کرد.
کد خبر: ۳۷۵۶۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

زی‌سان: هادی چوپان ملقب به گرگ ایرانی بعد از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۴خیلی زودتر از تصورات همه برای آغاز تمرینات و حضور در مسابقات سال آینده اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «زی‌سان»، بر خلاف پیش‌بینی‌های اولیه، امسال سامسون داودا غول نیجریه‌ای - انگلیسی موفق شد ساندو ۲۰۲۴را کسب کند تا دست هادی از جایزه ۶۰۰ هزار دلاری مسابقات  کوتاه بماند.

قهرمانی سامسون در میان ایرانی‌ها اعتراضات بسیاری زیادی را به همراه داشت و حتی بسیاری پای مسائل سیاسی را مستر المپیا امسال باز کردند. 

حتی این موضوع از سوی هادی چوپان نیز مورد اعتراض قرار گرفت. هادی چوپان در ابتدا با اظهاراتی کنایه‌آمیز رای داوران را مورد انتقاد قرار داد. در ادامه نیز دیروز دوشنبه استوری معناداری را با طرح عنوان «کابوستان می‌شوم» منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حالا درجدیدترین حرکت، اسطوره بدنسازی و پرورش اندام ایران که هرمانی، نائب قهرمانی و سومی مستر المپیا را در کارنامه دارد، در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی که مربوط به کسب قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۲۲ در کنار هانی رامبد، مربی سرشناس ایرانی دنیای بدنسازی است، از شروع تمریناتش برای سال آینده خبر داد.

استوری جدید هادی چوپان؛ خشم گرگ پارسی فروکش نمی‌کند!

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: